sâmbătă, 8 iulie 2017

Ion Mihai Pacepa: Rădăcinile secrete ale Teologiei Eliberării - În Linie Dreaptă

Ion Mihai Pacepa: Rădăcinile secrete ale Teologiei Eliberării - În Linie Dreaptă: "Omul care este capul Bisericii Ortodoxe Ruse, Patriarhul Kirill, a lucrat în secret pentru KGB sub numele de cod “Mihailov” şi a petrecut patru decenii promovând teologia eliberării, pe care noi, aflaţi în vârful comunităţii de informaţii din Europa de Est, am botezat-o Marxism Creştinat.

Teologia eliberării a fost în general înţeleasă ca un mariaj între marxism şi creştinism. Ceea ce nu s-a înţeles este că nu a fost un produs al creştinilor care căutau comunismul, ci al comuniştilor care îi căutau pe creștini [ca să îi atragă]. Am descris naşterea teologiei eliberării în cartea mea Dezinformarea, pe care am scris-o în colaborare cu profesorul Ronald Rychlak. "

Omul care este capul Bisericii Ortodoxe Ruse, Patriarhul Kirill, a lucrat în secret pentru KGB sub numele de cod “Mihailov” şi a petrecut patru decenii promovând teologia eliberării, pe care noi, aflaţi în vârful comunităţii de informaţii din Europa de Est, am botezat-o Marxism Creştinat.
Teologia eliberării a fost în general înţeleasă ca un mariaj între marxism şi creştinism. Ceea ce nu s-a înţeles este că nu a fost un produs al creştinilor care căutau comunismul, ci al comuniştilor care îi căutau pe creștini [ca să îi atragă]. Am descris naşterea teologiei eliberării în cartea mea Dezinformarea, pe care am scris-o în colaborare cu profesorul Ronald Rychlak. 
'via Blog this'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu